zaterdag 19 januari 2013

zelfgemaakte stempel

Nogmaals dank je wel allemaal voor jullie meelevende reacties op mijn vorige 2 blogberichtjes!

Vanmorgen wil ik jullie iets laten zien waar ik zelf even helemaal stil van was. Ik weet wel aardig goed wat de talenten zijn van mijn kinderen. Maar soms ben je dan toch even helemaal verrast. Ik heb jullie pas geleden al een tekening laten zien van mijn 12-jarige dochter. Vrijdagavond liet ze dit zien:



We gingen naar een open avond van de middelbare school waar zij na de vakantie heen zal gaan. Er waren allerlei leuke activiteiten, waaronder deze: Maak een stempel door een tekening op een gum te maken en met gutsjes uit te snijden. De juf had 2 voorbeelden: Een bloem en een hartje. Mijn dochter maakte toch maar liever een paard dat over zijn schouder kijkt...
Ik wilde dit zelf graag proberen, ik heb het al vaker voorbij zien komen op andere blogs. De moed is mij even in de schoenen gezakt! :-)

En nu ga ik weer even jullie blogs bijlezen en kijken. Ik ben er eigenlijk maar korte tijd uit geweest en heb hier en daar wel wat gelezen. Maar wat komen er veel nieuwe berichten voorbij in korte tijd! In kan vast niet alles inhalen, maar ga toch nog even een rondje doen!

17 opmerkingen:

  1. Wauw! Ze zijn op die school vast ook erg onder de indruk zijn geweest . Dat heeft ze echt fantastisch gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder, dat het zo hard zou gaan is natuurlijk een grote schrik maar zoals je zelf al zei, voor haar een zegen.
    En je dochter heeft haar talent van niemand vreemd hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is inderdaad enorm mooi en waarom zou ze een "makkelijk hartje of bloem kiezen "als ze een moeilijk paard kan maken hihihi...geweldig toch

    doe rustig aan lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och meis ik lees nu net pas je vorige berichtjes, ik heb dat helemaal gemist, anders had ik er zeker eerder op gereageerd! Wat een heftige tijd hebben jullie gehad de laatste weken en wat is dat allemaal snel gegaan met je schoonmoeder...ongelofelijk, aan de ene kant een zegen dat langer lijden bespaart is gebleven, maar zo snel dat het ook bijna niet te bevatten is! Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!!
    Prachtige stempel heeft je dochter gemaakt...wat een talent! Wat nou bloemetje of hartje..is toch veel te simpel:-), hup gelijk voor het echte werk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knappe dochter heb jij. Dat heeft ze super mooi gedaan. Met dit talent moet ze zeker iets gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je dochter is echt creatief zeg! Knap, ik ben benieuwd wat voor richting ze gaat kiezen op den duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellig zo;n talentvolle dochter haha zo kan zij je voorraad stempels gaan maken :-)
    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt een al even creatieve dochter. Heel knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn oprechte deelneming, bewaar de mooie herinneringen aan haar! Mooie stempel heeft je dochter gemaakt, heerlijk om het talent bij je kinderen te zien, terecht trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, ik lees nu pas je voorgaande berichtjes. Ik hoop dat je het alles een mooi plekje kunt geven en alle herinneringen kunt omarmen. Heel veel sterkte!

    Wel fijn dat je weer lekker aan het bloggen ben. Schandalig maar je stond nog niet bij mijn favoriete blogs en ik had me nog niet als volger aangemeld. Wist toen nog niet hoe dat moest maar nu wel. ga het meteen doen.
    Heb net op een andere blogsite even gekeken wat voor tips je hebt om je eigen blog wat bekend te maken. In het begin is dat natuurlijk wat moeilijk maar het begin is gemaakt en ik vond jouw tips heel waardevol.

    En de stempel van je dochter, creativiteit zit blijkbaar in de genen.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. He ja wat een leuk getal, vanmiddag waren 't er nog 108! :-) Fijn dat je wat aan de tips hebt!

      Verwijderen
  12. Jee wat goed die stempels ,maar ook nog sterkte toegewenst met alle dingen erom heen groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooi hoor! Heel creatief ook. Ik vond gutsen op de middelbare school altijd wel heel leuk om te doen. Maar zo uit het hoofd een prachtige paard tekenen? Nee, dat kan ik niet. Natekenen is al een ramp, hihi.

    Laat je niet ontmoedigen, jij kan vast ook een hele mooie stempel produceren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag mijn dochter wel of ze wat wil tekenen, dan kan ik 'm uitgutsen! :-)

      Verwijderen
  14. Wil je tegen je dochter zeggen dat ik het fantastisch vind?
    Wat een talent...over haar zul je nog wel vaker verbaasd staan in dit opzicht. Wacht maar af.

    BeantwoordenVerwijderen